Speiderne går fremst i Sandefjords 17.mai-tog!
Lyst til å gå fremst i 17.mai-togene i Sandefjord? Flaks at du er speider -nå får du muligheten!
Lyst til å gå fremst i 17.mai-togene i Sandefjord? Flaks at du er speider -nå får du muligheten!
1.Sandefjord speidergruppe ble stiftet i 1912. Siden den gang har vi drevet aktiv speiding, gitt barn og unge minner for livet, vært på utallige turer og speiderleire, utdannet nye ledere og hatt det skikkelig moro sammen! Lørdag 12.februar skal det feires! Velkommen!
I løpet av våren kan du være med på mange fine eventyr og lære mye kult i speideren! Vi gleder oss skikkelig til en ny speidervår – det håper vi du også gjør!
Forutsatt at det ikke blir innført ytterligere restriksjoner planlegger speider`n oppstart for 2022 som dette : flokken starter tirsdag 11.Januar kl. 18.00. Oppmøte på Veraåsen barnehage. Dette blir et utemøte så husk fottøy og klær til dette. troppen starter onsdag 12.Januar kl. 18.30 på Speiderhuset. Dette blir også et møte ute så husk fottøy og bekledning for dette. Pga de rådende begrensninger for fritidsaktiviteter inne vil de første speidermøter foregå ute. Aktivitetene tilpasses nettopp dette. Huset er åpent for toalettbruk…
Nok et minnerikt speiderår går mot slutten og vi har i den anledningen gleden av å ønske alle speiderne i 1.Sandefjord velkommen til julefest!
Klar for høstens koseligste helg med bål, leker, brettspill, livline, besøk av småspeidere og (mer eller mindre brent) mat på bål? Bli med på novembertur!
Bli med på JOTA-JOTI der 1,5 – 2 millioner speidere kommuniserer med hverandre via amatørradio og/eller internett!
Mandag 18.oktober kl. 18.30 er det gruppeting på speiderhuset.
Her finner du en generell pakkeliste for turer om høsten! Hva slags type utstyr du trenger varierer noe fra tur til tur, les derfor invitasjonen og spør lederne på speidermøtet om du trenger noe spesielt.
Klar for å starte speiderhøsten med overnattingstur? Det er vi! Det blir en super helg fylt med matlaging på stormkjøkken, deltakelse på åpningen av friluftslivets uke #NattINaturen, nye venner, sovepose, leker, bading for de tøffe (les: gærne) og nye minner.